Ulei motor CAMIOANE RAVENOL LOW Emission Truck 15W-40 20L
Details
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 este un ulei de motor destinat utilizarii in motoarele de mare capacitate care indeplineste standardul CJ-4 din 2007 si este realizat pe baza tehnologiei Low SAPS prin combinarea unui ulei de baza inalt rafinat cu un pachet de aditivi special.
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 poate fi utilizat atat in cele mai moderne motoare cat si in modelele mai vechi.
Prin utilizarea acestui lubrifiant se imbunatateste performanta motorului, se reduce uzura, consumul de combustibil, depozitele de carbon si se imbunatateste curatenia motorului.
Utilizari/Aplicatii
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 este potrivit pentru a fi folosit in motoarele de tip EURO 5 prevazute cu sisteme de filtrare a emisiilor poluante, dar poate fi folosit si in motoarele EURO 3 si EURO 4.
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 este potrivit pentru a fi folosit in motoarele camioanelor prevazute cu EGR (Exhaust Gas Recirculation) si SCR (Selective Catalytic Reduction) care utilizeaza atat motorina cu continut redus de sulfuri (maximum 15 ppm sulphur) cat si motorina normala (500 ppm sulphur), motoare cu filtru de particule de la VOLVO, MACK, RENAULT, MAN, IVECO, DAIMLER, DAF, CATERPILLAR, KOMATSU si cu DPD (Diesel Particulate Defuser) produse de ISUZU, MAZDA, NISSAN si cu DPR (Diesel Particulate Active Reduction) de la HINO si TOYOTA.
Specificatii
ACEA E7/E9, Lizensiert: API CJ-4/SM, API CJ-4 beinhaltet: API CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4
Aprobari:
VOLVO VDS-4, Mack EO-O Premium Plus, Renault VI RLD 3 (compliance), Detroit Diesel Power Guard Oil Specification 93K214, Cummins CES 20081, TATRA TDS 30/12, MAN M3575
Testat si aprobat de catre:
MB 228.31, MTU Typ 2.1, Caterpillar ECF-2/-3, JASO DH-2, Japan Ultra-Low PM Emission Diesel, EURO IV, EURO-V, U.S. EPA Tier 3 emissions regulation, DDC 93K214
Caracteristici tehnice:
RAVENOL Low Emission Truck SAE 15W-40 ofera:
● protectie foarte buna inca din momentul pornirii la rece
● lubrifiere rapida si mentinerea vascozitatii chiar si la temperaturi de -40°C
● protectie impotriva formarii slam-ului negru, depozitelor de carbon, perforarii si coroziunii
● durata de functionare extinsa a DPF – reducerea riscului de colmatare
● neutru fata de materialele de etansare
● excelente caracteristici dispersante, detergente si antispumare
● remarcabila stabilitate la forfecare, oxidare si imbatranire
● interval extins de schimb
● protectie anticoroziva si antiuzura
● reducerea depozitelor de calamina pe supape, protectia motorului si consum redus de combustibil
Parametru | Unitate de masura | Valoare | Metoda de testare |
Culoare | maroniu | ||
Densitate (la 20°C) | kg/m3 | 870 | EN ISO 12185 |
Vâscozitate (la -20°C) | mPa.s | 5143 | DIN 51 377 |
Vâscozitate (la 40°C) | mm2/s | 116.1 | DIN 51 562 |
Vâscozitate (la 100°C) | mm2/s | 15.4 | DIN 51 562 |
Indice de vâscozitate | 138 | DIN ISO 2909 | |
Punct de inflamabilitate (COC) | °C | 235 | DIN ISO 2592 |
Punct de curgere | °C | -42 | DIN ISO 3016 |
Cifra de bazicitate | mg KOH/g | 8.3 | DIN ISO 3771 |
Prin dezvoltarea produsului si a productiei anumite caracteristici pot suferi modificari.
Producator | RAVENOL |
---|---|
SAE/VG Ulei motor | 15W-40 |
Cantitate - Litri | 20 Litri |